כתבות

בניית לוגו

 

אין חברה, עסק או איש מקצוע שאינם זקוקים לכרטיס ביקור ואתר אינטרנט עליהם יוצג בגאווה הלוגו והסלוגן שלהם. מאמר זה יעזור לקוראים להבין מהו בניית לוגו.

 

 

לוגו- על מה מדובר?

 

בעברית לוגו מכונה ‘סמליל’. בפועל רוב אנשי המקצוע והלקוחות מכירים אותו בשמו הלועזי. לוגו הוא אלמנט מסוים המשתייך אל עולם הגרפיקה. אלמנט זה יכול להיות צורה מסוימת המורכבת מאותיות, דמות, איור מסוים ועוד. נכון להיום, כל חברה או איש מקצוע בוחרים סמל מסוים שמזוהה איתם ומשמש כלוגו המאפיין שלהם.

 

 

המשמעות של בניית לוגו

 

כאשר מדברים על בניית לוגו חשוב לקחת בחשבון כי מדובר באינסוף אפשרויות. המטרה של לוגו היא להגיע אל התודעה של קהל הצרכנים כמייצג חברה או מותג מסוים.   הלוגו יעזור ללקוחות לזהות כי מדובר על העסק שלכם. כיוון שלוגו הוא זה שמאפיין את החברה או העסק שלכם הוא גם זה שמייחד ומבדל את העסק שלכם מעסקים אחרים. כיוון שתפקידו של הלוגו כה חשוב, יש לבחור במקצוען בעל ניסיון רב בתחום. כאן חשוב לבצע בחירה קפדנית וזאת משום שלוגו שנעשה על ידי חובבן בדרך כלל נראה כך ומוביל את הלקוח להתרשם שמדובר על חובבן.

 

 

בניית לוגו- כללים חשובים

 

  • איש מקצוע– תמיד יש לבחור איש מקצוע בעל ניסיון שמציע שירות בניית לוגו לקהל יעד המתאים להגדרה שלכם.
  • בהירות– חשוב שאנשים יבינו בצורה ברורה מהו השם שמופיע בלוגו או מה הצורה. למרות הרצון להיות מתוחכמים ויצירתיים יש לזכור כי כאן המטרה היא שיבינו אתכם ויוכלו לשייך את הלוגו אליכם בקלות ולא יצטרכו להתחיל ולעבוד קשה מדי כל פעם שרואים את הלוגו של העסק שלכם.
  • אפיון– חשוב מאוד שאיש המקצוע יבצע אפיון מדויק טרם הוא מתחיל בתהליך בנייתו של הלוגו וזאת על מנת שהוא יוכל להגדיר את המאפיינים של החברה שלכם, המסר אותו אתם מעוניינים להעביר ואת קהל היעד המרכזי שייחשף אל הלוגו.

 

מעוניין להתחיל? יצרנו עבורך שאלון לעיצוב לוגו >>

 

 

 

 

 

דברו איתנו 073-7599428